Nyhedsbrev - maj

28. maj 2021 kl. 11:21

Godt nyt!

Vi åbner nu op for at forældre kan komme og se træning og kampe på Vestamager Idrætsanlæg. LÆS MERE HER

Men vær opmærksom på at ved kampe og stævner hos andre foreninger, kan være andre retningslinjer der gælder.

De fleste af vores ungdomshold er kommet godt i gang med træning og kampe, og det er en fornøjelse at se de mange frivillige og de glade børn der løber rundt på græsbanerne – og kunstbanen.

Vi oplever for tiden en stor tilgang til vores yngste årgange, hvilket er en positiv ting, men klubben mangler en ildsjæl der kan koordinere, at alt det praktiske er plads, her tænkes på trænings redskaber / bolde / trænertøj til de frivillige trænere, man skal som udgangspunkt ikke selv være træner. Det er vigtigt for klubben at vi modtager de yngste medlemmer godt, og derfor er vi fra klubbens side klar til at honorere indsatsen for denne person. Så kunne det være noget for dig, eller kender du en, se skriv til info@taarnbyff.dk, så vil en fra bestyrelsen vende tilbage.

For vores 1 herresenior er ”slutspillet” startet, holdet er efter et stærkt forår i kamp om forblivelse i Danmarksserien. Flere af de kampe spilles på hjemmebanen på Ugandavej, og vi håber på stor tilskuer opbakning til kampene. PROGAMMET

Foreningen mangler desværre også en kasserer. Vi har et godt IT system til at klare det meste, men vi mangler en person der efter oplæring, kan håndtere posten for foreningen. Så kunne det være noget for dig, eller kender du en, se skriv til info@taarnbyff.dk, så vil en fra bestyrelsen vende tilbage.

Sportslig hilsen

Tårnby Fodbold Forening