Inspirationsdag med Brøndby Masterclass

01. juni 2021 kl. 13:50

Søndag d. 30. maj afholdte Tårnby FF i samarbejde med Brøndby Masterclass en inspirationsdag for alle frivillige i foreningen.

Dagen startede med et oplæg fra Christian Sørensen fra Brøndby Masterclass under næsten åben himmel, på vores fantastiske terasse ved siden af Opvisningsbanen.

Efter et spændende oplæg/dialog, gennemførte Christian en times træning med nogle af vores drenge, mens de frivillige kunne stå i solen og nyde varmen - og nyde at andre var i gang på banen.

Da træningen var ovre, var vi igen tilbage i "klasseværelset", og lavede en fælles evaluering af træningen.

Til sidst var også grillen blevet varm, og alle kunne nyde en hotdog eller bøfsandwich.

En rigtig inspirerende dag, men ikke mindst fantastisk at vi kunne samle så mange frivillige på en søndag eftermiddag. Tak til alle jer der deltog, tak til Christian fra Brøndby Masterclass og tak til drengene fra Tårnby FF, der ydede en god indsats i varmen.

Vi glæder til at vi igen kan samle de frivillige i foreningen, til inspirationsdag eller anden form for hygge.

Sportslig hilsen

Tårnby FF